assalamualaikum

selamat datang kat blog aku.....aku bru dlm blog nie...sory la klu blog aku x best...aku akn ushe kn supaye blog aku jg best...hahaha....

Wednesday, September 29, 2010

sekian lme..

salam..
dh lme x update coz asyik terlupe je..
haha
korg mest ternnti2 kn aku update??
aku tau..hehe..
ak x tau r nk cter pe..
adoyai..

aku ingt..
td mse poli briged kne kawad kt tgh2 pnas..
da la tgah pnas..
tbe nk blek je ade org yg membuat aku pnas..
pred comanden aku la..
korg tau x ape 2??
yg bg komand 2..
x leh blah..
da la dk klas aku..
tp aku x tau lak die cm 2...
tau la die dk pengalamn..
jao mne pengalaman die aku pon x tau la..
tp x yh la nk briye sngt..
ade ke die ckp
dalam nada yg tggi
"korg mmg akan benci aku klu aku ade dlam brisa"
"klu korg x cye, korg tnye la dk yg aku aja kawad kat skola dlu"
lpas die m'bebel bebel
ayat last die.
dgn nada yg sme
"aku x nk korg men2 lg cm nie mggu dpan"
"klu aku nmpak gg korg dalam brisan, aku suro korg kemam batu dlam mulot korg"
"korg pham x"
lalu aku berkate dlam aty
"aku bg gak ko kmam batu lime aku kang"
haha
bingit gler aku bai..
die ingt ktorg nie dk skola lg pe..
bnde nie just utk mrkh koko je la bai...
x yh la berie sngt..
klu die 2 askar ke, polis ke, aku respect la wei..
stakat kadet polis, x pyh la...
huh!!
aku rse x lme dk nie...
k r 2 je luahan aku utk ari nie..
klu aku rjin len kli aku update k...
chaw..
salam...

No comments:

Post a Comment