assalamualaikum

selamat datang kat blog aku.....aku bru dlm blog nie...sory la klu blog aku x best...aku akn ushe kn supaye blog aku jg best...hahaha....

Saturday, September 4, 2010

kesedihan & kegembiraan

kegembiraan..
1. aku gembire sbb dpat teman yg baek n spoting kt poli aku...dieorg nie da mcm adik beradik aku sendiri da...kdg2 kgsi msalah..wlupon kdg2 tp ade la gak... tp din petir lg rpt ngn aku..huhu..

nie la bdk2 nye..tp dlm nie gmba fara ngn ayoi lak x de..huhu.....die la yg pling rpt ngn aku...syg korg sume...
2.aku dpt buke ngn fmly..hehe..mcm2 aku mkn ari nie..hehe...
3.aku mengenali seseorg dri fb..wlupon die nie kasa cket tp aty die nie ade tman..haha....n aku suke cre die wlupon aku x pnah jmpe die lg...hehe

kesedihan..
1. tujuan aku utk bli kamere x dpt sbb fmly aku x bg..huhu...aku da dpt ngn hrgr yg best da tp x kesampaian..huhu
2.org yg selame nie aku tggu2 suda ade yg berpunye..wlupon die ckp die x nk couple lg.. aku sggup tggu die tp die wt aku cm 2..2 thn bai...huhu........
3.aku rse rndu sngt ngan dk2 ke2...suke duke ngn dieorg gak....tp skrg nie sume dh berpecah..wlupon aku ade sdikit terkilan..huhu..psl pe x yh tau la...rye nie aku nk g umh dieorg..tp tkot x ckop mse lak...huhu

nie la sume yg aku dpt cter..huhu...tp aku ttp gmbire sbb

No comments:

Post a Comment