assalamualaikum

selamat datang kat blog aku.....aku bru dlm blog nie...sory la klu blog aku x best...aku akn ushe kn supaye blog aku jg best...hahaha....

Wednesday, July 28, 2010

tag dri aty...

sory aty...aku lmbt copy...aku dh lme x update blog nie..huhu.

sedang berbuat apa satu jam lepas?
g class yg best...lect yg terbaek wo...

lappy jenama?
COMPAQ

hp jenama & model?
sony ericsson naite j105i

on9 menggunakan?
brok band member..hahaha..thanx ajin sbb ksi aku gne...

sedang mendengar?
lagu dri blog aty...

saya rasa saya patut?
tdo...sbb pnat td g klass...tp cm mlas lak nk tdo...

pernah tipu kawan?
bhg la kate x penah...

pernah ditipu?
bnyk kali...tp aku lek je....

ex-bf awak?
ummi

kenapa clash?
aku rse x serasi la ngn die...huhu...tp die dh ade pggnt...

ada skandle?
otw nk cri..hahaha

kenapa perlu ade skandle?
sbb die best...

gf sekarang?
rmi sngt la...tp yg special x de...lek luh...nnt2 la..

kenapa pilih dia?
pilih sape???aku single la..

sudah berapa lama kapel?
seminit lpas 2 putos...
aku tnye,bley kte couple??
lpas 2 die diam..
diam tnde nye setuju.
lpas seminit
die ckp..x nk..
haha...
pd hal aku x knal pon org 2...
hahaha..

hadiah paling bermakna pernah diterima?
baju t shirt dri membe aku...time 2 bday aku yg ke 18..hehehe...

saya rasa saya?
mkin gilew sbb membe2 aku sume kt cnie kpale glew2...

pakai jam tangan?
kdg2 pki,kdg2 x pki...

jenama?
casio..pilihan ku...

necklace?
laki r...mne pki...

bertudung or free hair?
aku laki mne pki 2dong...

trend tudung?
gajah dudok..(jename songkok n kain pelekat..)hahaha

lahir pada?
2 mei 1992...bg adiah tau..

anak mak atau ayah?
due2..aku dri benih bpk aku...mak aku lahirkn aku...

have siblings?
ade 5 orang

choose siblings or friend?
2 2 laa

BFF?
sume membe aku ade lah bff aku...

awak akan buat apa bila tahu ade org benci awak?
rileks suda...2 dieorg punye psal...

apa erti sahabat pada anda?
everything

2 orang yg paling rapat dgn anda sekarang?
1.fmly aku
2.membe2 aku...

tag kepada?
sume follower aku...lg pon bkn rmi pon...

No comments:

Post a Comment