assalamualaikum

selamat datang kat blog aku.....aku bru dlm blog nie...sory la klu blog aku x best...aku akn ushe kn supaye blog aku jg best...hahaha....

Wednesday, July 28, 2010

huhu

huhu..
da lme x update blog aku...
cm bnyk je ctew je nk tlis...
1st skali nk cter aku dh dpt lap sndri...hehe..
tp ade mslah r ngn lap nie..
aku x puas aty..nie yg aku nk gne kn kuase waranty aku nie...hahaha'

2nd...
mggu lps, poli ak kne jgkitan histeria berjemaah...
gile kaw..lbey 20 org kne...
mne x tkot..
tp yg plik nye asal laki sowg pon x kne..
heran btol aku..lg 1 yg kne sume melayu...
aduyai...pndai gak bende alah nie pilih org ek...
btol la..aku rse bende alah 2 ade dga lagu mawi la..
'sapa bilang gadis melayu x menawan, x menarik hati.........."
hahaha
yg pntg skrg nie sume selamat....

3rd..
sume lect aku kt poli nie best2..cume ade la 2 org terlalu tegak sngt..
ngntok aku...
mdh tdo je time klass dieorg..
nseb bek x mrh..
tp x tau la kne ptg mrkh attitude..

4th...
aku dh x tau nk cter pe lg...
wlu pon aku ade bnyk bende nk cter...
hahaha..
k r chaw...

No comments:

Post a Comment