assalamualaikum

selamat datang kat blog aku.....aku bru dlm blog nie...sory la klu blog aku x best...aku akn ushe kn supaye blog aku jg best...hahaha....

Monday, June 21, 2010

kearah menuju politeknik...

x sabanye nk g poli wlupon org ckp poli 2 x bgos...dulik ape aku...ade aku ksah ke??
yg pntg aku amek diplama gak...same ngn dak u..
3 taon gak...same ngn dak u...
ape bende r dieorg nie..

x pe2..lg 2 hari je lg dari tarikh aku post nie...
rse nye suda lengkap kot...
ape yg aku nk bli lg pon x tau....
dh bnyk wit bpk aku abes...nie sume krane aku ingn smbg blaja...

wlubgmne pon persiapan aku, aku lom wt pendaftrn on9 lg...huwaaaaa.....
tlg aku....aku x tau cm ne nk wt...
cm syal la..leceh...
aduhh...cm ne nie...luse suda mau grak..
nseb bek ptptn aku dh anta...
2 pon t bru wt..hahaha

tp hjt aku nk kuar ngn membe2 x dpt...
huhu...
klu nk kuar pon tggl esok je...
tp sok aku mcm nk dok umh je...
tp nnt bosn lak...
aduh...serabot2...
da la sok pg ade test jpj...
x pe la...
rilek je la bal..

k la...
nk chaw dlu...
salam....

No comments:

Post a Comment