assalamualaikum

selamat datang kat blog aku.....aku bru dlm blog nie...sory la klu blog aku x best...aku akn ushe kn supaye blog aku jg best...hahaha....

Monday, June 21, 2010

dri eien...

pnt syal...asyik2 ko je yg tag kt aku...syal la....x pe2..aku lyn je la..


1) Apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda?
aku wt bodo je la....mls la nk gdo2....biakn je dk2 cm 2...mls aku nk lyn lg...

2) 6 orang dihati anda?
fmly aku,dk2 ke2,ckgu ke2,dk2 yg slalu berhubong ngn aku,awek2 aku...ceh mcm ade je kn??haha,dan laen2...(dh x tau sape lg)


3)Anda rasa anda comel?
kompom.,hahaha...bkn nk bgge r, tp mmg kenyataan kot..hahaha...

4) Single?
mst...single is simple,kpale otk x serabot...dn mcm2 lg la alasan aku ade...

5)Blog yang anda suka?
blog follower aku r,sbb aku ade 4 org je...hahaha

6)Adakah bilik anda kemas setiap hari??
semiggu skali...ikot asrama r...ari ahad bru gtong royong...

7)Lagu terakhir yang anda dengar?
lgu ape nth tjok nye..terbukak chanel india tros aku 2top...2 yg aku x tau tjok nye...

8)Last text mesej?
td pg r...

9)Last phone call?
td pg, aku tpon utk suro abg yg bwk aku pgi test kete amek aku....

10) Hari terakhir anda menangis?
td pg mse nga tggu test..ngntok beb smpi kua air mate..2 kre nanges ke x ek???

11) List 5 kaler favorite anda.
putih
itam
coklat
kelabu
ijo...
nie sume mmg favorite aku...
tp klu pakaian aku hye suke wrne 3 teratas..

12) Orang terakhir anda ber-YM?
aty la kot...sbb akrg aku x gne sngt ym nie....klu d yg nk hat je la bru gne...

13)Game paling anda suka?
game token...wit aku abes maen bende alah 2 je klu g bp...huhu..haha..

14) Adakah anda peminat MCR?
aku mnt rock kapak 90an je..n band scorpion n eagles...

15)Apa perasaan anda menjawab Tag ini?
ade la merase skit aty gak sbb bnyk tnye...huhu..pnt siak...tp ape2 hal pon thanx eien sbb tag kt aku...

16)Anda rasa Tag ini best?
ok la kot...sbb memenuhi mse aku yg terluang dan terbuang..

17) Tag lagi kepada 10 orang.
semua follower aku...

sile buat la ye :D

No comments:

Post a Comment